O nás

55

Podle obchodního rejstříku vznikla reklamní agentura LEAD 7.3.2001. V letošním roce tedy slavíme 15-té výročí  . Ve skutečnosti  je ale naše historie ještě o pár let  delší .  Když se majitelé televizní stanice Galaxie Sport rozhodli koncem roku 2000 zrušit svou dceřinou společnost,  většina  týmu   reklamní agentury  AD&M, působící na reklamním trhu už od roku 1993, se s tím nechtěla smířit a rozhodli se společně  pokračovat  pod novým názvem LEAD.

LEAD se od počátku orientoval na reklamní servis pro mezinárodní značky v oblasti, které se za posledních patnáct let říkalo různě: BTL, Podlinka, Podpora prodeje či aktuálně Aktivace. Za patnáct let se objevila řada reklamních kampaní, které dalece vybočovaly z rámce podpory prodeje. V prvních letech to byla komplexní reklamní strategie pro značky Nintendo a Umax, později například integrovaná komunikace pro automobily i motocykly Honda a kompletní reklamní servis pro čerpací stanice Shell a jeho Smart program.

V každém komplexním oboru, jakým je současná reklama, je těžké být skutečným profesionálem alespoň v jedné části. Naší doménou proto zůstává komplexní zajištění podpory prodeje od strategie a kreativity, přes pořádání eventů a promotions, zajištění spotřebitelských soutěží, věrnostních programů, až po výrobu POS, či originálních dárků v Číně. Snažíme se být dokonalými reklamními profesionály především v podpoře prodeje, ale sledujeme moderní trendy celé reklamní branže.

Vedle podpory prodeje je proto dnes LEAD schopen zajistit komplexní služby při plánování a produkci reklamních kampaní. Zabýváme se tvorbou kreativity a integrované komunikace pro české i nadnárodní značky, které by si těžko mohly dovolit zaplatit mezinárodní agenturu i když v souboji s globální konkurencí potřebují stejně kvalitní komunikaci. Příkladem je aktuální kreativní koncepce pro nizozemského výrobce antiparazitik a dalších produktů pro zvířata Beaphar.

Nejnovější součástí LEADu je oddělení specializované na organizování konferencí, firemních akcí a velkých eventů. Jeho zatím největší akcí byla úspěšná konference MPSV v karlovarském grandhotelu Ambassador. LEAD se také angažuje v oblasti sociálně orientované reklamy na podporu pěstounské péče, sociálních služeb či na pomoc obětem trestných činů.

Kreativita je hnacím motorem reklamy. Nápady a svěží myšlenky jsou jejím palivem. Pro každého klienta a každou značku vytváříme neopakovatelné poselství, přinášíme invenci a originální styl. Nehledáme nápady pro ceny v soutěžích, prostě pomáháme klientům prodávat. Proto hledáme taková řešení, která svým nápadem, vtipem a inteligencí zaujmou a přesvědčí spotřebitele.

Dobrý nápad nestačí. Pouze pečlivá realizace sehraným týmem dává záruku, že se reklamní poselství dostane k zákazníkům včas a ve správné podobě. Ve všech oblastech produkce máme bohaté zkušenosti a dokážeme zajistit nejvyšší profesionální úroveň – od výroby letáku, přes sales promotions, až po realizaci rozsáhlé kampaně.

Výrobu zajišťujeme ve spolupráci s osvědčenými specialisty. Při výběru dodavatele hledáme nejvyšší efektivitu výběru, tedy to, jak co nejlépe využít rozpočet k efektivnímu oslovení potenciálních zákazníků. Našim klientům zajišťujeme garantovanou kvalitu za nejvýhodnější ceny.

Jen opravdové partnerství může přinést velký úspěch. Našimi klienty vždy vysoce oceňována stoprocentní zodpovědnost za průběh a výsledky každé kampaně. Nabízíme nejenom profesionalitu, ale především osobní přístup k řešení potřeb klienta. Vážíme si vztahů s našimi klienty, proto vyznáváme oboustranná vítězství.

Pokud hledáte renomovanou, kreativní a spolehlivou agenturu pro podporu prodeje, komunikaci značky či firemní konferenci, jsme tu pro vás. Jak kdysi napsal klasik teorie managementu Peter Drucker: Jedinou zárukou budoucích úspěchů jsou minulé úspěchy.

Vyzkoušejte agenturu, která má skutečné, léty prověřené výsledky. Seznamte se s 15 úspěšnými projekty našich klientů za posledních 15 let.

meznik